اطلاعیه شماره 10 معاونت دانشجویی درخصوص دریافت معرفی نامه سکونت درخوابگاهها و نحوه استفاده از سلف سرویس
ویژه دانشجویان مقطع کارشناسی ورودی 1401
بسمه تعالی
اطلاعیه شماره 10 معاونت دانشجویی درخصوص دریافت معرفی نامه سکونت درخوابگاهها و نحوه استفاده از سلف سرویس ویژه دانشجویان مقطع کارشناسی ورودی 1401
الف) خوابگاه
به اطلاع کلیه دانشجویان واجد شرایط متقاضی خوابگاه (دانشجویان ورودی 1401) که بر اساس اطلاعیه شماره 9 درخواست خوابگاه خود را در سامانه گلستان ثبت نمودهاند، می رساند جهت ورود به خوابگاه معرفی نامه اسکان در خوابگاه الزامی می باشد.
دانشجویان جهت دریافت معرفی نامه اسکان در خوابگاه میبایست از روز پنجشنبه مورخ 07/07/1401 با مراجعه به سامانه گلستان، بعد از پرداخت الکترونیکی شهریه و ودیعه از مسیرهای زیر، نسبت به پرینت و تحویل آن هنگام مراجعه حضوری اقدام نمایند:
1_ مسیر پرداخت الکترونیکی شهریه خوابگاه:
خوابگاه -پرداخت الکترونیکی بابت خوابگاه
2_ مسیر پرداخت الکترونیکی ودیعه خوابگاه:
خوابگاه -پرداخت الکترونیکی ودیعه/هزینه رفاهی خوابگاه
3_ مسیر دریافت معرفی نامه اسکان در خوابگاه:
دانشجویی-گزارش های خوابگاه-انتساب اتاق کالا و خدمات -مجوز و معرفی نامه -معرفی نامه اسکان در خوابگاه دانشجو یا گزارش 2952
· زمان بازگشایی خوابگاهها برای دانشجویان نو ورود مقطع کارشناسی از ساعت 8 صبح روز جمعه مورخ 1401/07/08و زمان پذیرش در خوابگاهها از ساعت 8 لغایت 17 همان روز میباشد.
· جهت اسکان در خوابگاه، همراه داشتن کارت واکسیناسیون دوز سوم بیماری کرونا و در صورتی که از تاریخ تزریق دوز سوم، بیش از 6 ماه گذشته باشد تزریق دوز یادآور نیز الزامی است.
· طبق دستورالعمل وزارت بهداشت تامین لوازم شخصی اعم از پتو، ملحفه، تشک و بالش برعهده دانشجو می باشد و مدیریت خوابگاه هیچگونه مسئولیتی در این زمینه ندارد.
· پیشنهاد میگردد دانشجویان گرامی وسایل ضروری اولیه پخت و پزهای احتمالی، وسایل نظافتی شخصی و نظایر آن را به همراه داشته باشند.
· به دلیل شیوع بیماری کرونا و جهت تامین سلامت دانشجویان، دانشجویان عزیز درصورت داشتن هرگونه علامت سرماخوردگی از مراجعه حضوری به خوابگاهها خودداری نمایند، بدیهی است درصورت مشاهده مورد مشکوک، به محل پیشبینی شده جهت قرنطینه منتقل می شوند.
ب) سلف سرویس
به اطلاع کلیه دانشجویان نو ورود مقطع کارشناسی می رساند جهت استفاده از خدمات سلف سرویس به شرح زیر اقدام نمایند:
1_ دانشجویان میبایست جهت دریافت کارت تغذیه که همان کارت دانشجویی می باشد، از تاریخ 1401/07/09به کارشناس آموزشی گروه مربوطه مراجعه نمایید.
2_ جهت دریافت غذا همراه داشتن کارت دانشجویی ضروری است ولازم است حداقل 24 ساعت قبل از زمان دریافت غذای مورد نظر، از طریق سامانه تغذیه دانشگاه یاسوج به آدرس Self.yu.ac.ir انجام پذیرد.
3_ نام کاربری و رمز عبور جهت ورود به سامانه تغذیه به ترتیب ، شماره دانشجویی و یک می باشد که لازم است در اسرع وقت نسبت به تغییر آن اقدام نمایید.
ضمناً اطلاعات مورد نیاز از قبیل راهنمای رزرو، افزایش شارژ و ... ، در سامانه تغذیه، قسمت اطلاعیه ها بارگذاری شده است.
4_ در صورتی که به هر علتی غذا در سامانه تغذیه از قبل رزرو نگردد، دانشجویان می توانند از غذای یارانه ای روز (فست فود) واقع در:
* بازارچه بین سالن ورزشی نشاط و دانشکده علومانسانی
* طبقه سوم سلف سرویس(ویژه برادران)
* طبقه دوم سلف سرویس (ویژه خواهران)
استفاده نمایند. لازم به ذکر است توزیع غذا از روز شنبه مورخ 1401/07/09میباشد.
5_ بعد از انتخاب غذا از طریق سامانه،در انتخاب سلف خود دقت نمایید.(انتخاب سلف بر اساس خوابگاه محل سکونت انجام شود)
توضیحات و راهنمایی های بیشتر را میتوانید از طریق تماس با شمارههای زیر دریافت نمایید:
اداره خوابگاهها: 07431001530،07431001531 ، 07431001521 و 0741531001523
اداره تغذیه: 07431001511 ، 09175009783 و 09176221366
معاونت دانشجویی دانشگاه یاسوج