مناقصه پروژه اجرای دیوار ضلع جنوبی دانشکده نفت و گاز گچساران (پی¬کنی، سنگ¬چینی، بتن¬ریزی و ... )
دانشگاه یاسوج با استناد به آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه¬ها و موسسات آموزش عالی کشور در نظر دارد پروژه اجرای دیوار ضلع جنوبی دانشکده نفت و گاز گچساران را با مشخصات ذیل از طریق برگزاری مناقصه عمومی یک مرحله¬ای واگذار نماید.
مناقصه پروژه اجرای دیوار ضلع جنوبی دانشکده نفت و گاز گچساران (پی¬کنی، سنگ¬چینی، بتن¬ریزی و ... )
دانشگاه یاسوج با استناد به آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور در نظر دارد پروژه اجرای دیوار ضلع جنوبی دانشکده نفت و گاز گچساران را با مشخصات ذیل از طریق برگزاری مناقصه عمومی یک مرحلهای واگذار نماید.
موضوع مناقصه: پروژه اجرای دیوار ضلع جنوبی دانشکده نفت و گاز گچساران (پیکنی، سنگچینی، بتنریزی و ... )
محل اجرای پروژه : استان کهگیلویه و بویراحمد- شهرستان گچساران
مدت اجرای کار: مدت اجرای کار از زمان امضاء قرارداد و تحویل کارگاه به برنده مناقصه به مدت 3 ماه شمسی
مشخصات فنی
-پی کنی به عرض متوسط1/2 متر و ارتفاع متوسط1/3 متر، سنگ چینی زیر پی به عرض متوسط 1/1 متر و ارتفاع 1/3 متر، سنگ چینی بالاتر از پی به عرض متوسط 60 سانتی متر و ارتفاع 80 سانتی متر
- میلگرد شناژ افقی چهار عدد با نمره 14 آجدار و خاموت نمره 10 آجدار، بتن ریزی شناژ به عرض حدود 40 سانتی متر و ارتفاع 40 سانتی متر
برآورد تقریبی 2.500.000.000 (دو میلیارد و پانصد میلیون) ریال
- پیمان به صورت اجرای کارهای ساختمانی بر اساس فهرست بهای ابنیه، مکانیک و برق سال 1398، میباشد و هیچگونه تعدیل و مابهالتفاوت مصالح تعلق نمیگیرد.
تأمین اعتبار: از محل طرحهای عمرانی دانشگاه یاسوج و کلیه پرداختها در قالب اسناد خزانه اسلامی (حداکثر سررسید نه ماهه)
لذا از کلیه پیمانکاران واجد صلاحیت (مورد تأیید در ساجار) دارای پایه حداقل 5 رسته ابنیه و صلاحیت مرتبط دعوت میگردد از میگردد :
از روز دوشنبه مورخ 1398/03/28تا ساعت 8 روز یکشنبه مورخ 1398/05/20 مبلغ 700/000 (هفتصد هزار) ریال به حساب 7875940264 بنام تمرکز وجوه درآمد اختصاصی دانشگاه واریز و اسناد و مدارک مناقصه را دریافت و تا روز چهارشنبه مورخ 1398/05/30 ساعت 12 مدارک و مستندات خود را مهر شده، ارسال نمایند.
***- كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت اسناد مناقصه تا ارائه پيشنهاد مناقصهگران و بازگشايي پاكتها از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس(ww.setadiran.ir) انجام خواهد شد.
*** هزینه خرید اسناد مناقصه 700.000 ریال (به حساب 7875940264 بنام تمرکز وجوه درآمد اختصاصی دانشگاه نزد بانک تجارت شعبه دانشگاه یاسوج) میباشد.
***- آدرس ارائه پاكت الف: یاسوج، خیابان پاسداران، ساختمان مدیریت دانشگاه، معاونت اداری و مالی دانشگاه-***