فراخوان مناقصه محوطه سازی دانشکده صنعت و معدن چرام
دانشگاه یاسوج در نظر دارد پروژه محوطه سازی دانشکده صنعت و معدن چرام را از طریق برگزاری مناقصه عمومی یک مرحله ای واگذار نماید.
فراخوان مناقصه محوطه سازی دانشکده صنعت و معدن چرام
دانشگاه یاسوج با استناد به آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور در نظر دارد پروژه محوطه سازی دانشکده صنعت و معدن چرام را با مشخصات ذیل از طریق برگزاری مناقصه عمومی یک مرحله ای واگذار نماید.
موضوع مناقصه: پروژه محوطه سازی دانشکده صنعت و معدن چرام (خاکبرداری، تسطیح و رگلاژ، جدول کشی، موزاییک و کفپوش بتنی، پیاده رو بتنی، آسفالت و اساس و زیراساس)
محل اجرای پروژه : استان کهگیلویه و بویراحمد- شهرستان چرام
مدت اجرای کار: مدت اجرای کار از زمان امضاء قرارداد و تحویل کارگاه به برنده مناقصه به مدت 4 ماه شمسی
متراژ تقریبی محوطه: 22000 مترمربع
برآورد تقریبی 8.086.000.000 (هشت میلیارد و هشتاد و شش میلیون) ریال
- پیمان به صورت اجرای کارهای ساختمانی بر اساس فهرست بهای ابنیه، مکانیک و برق سال 1398، میباشد و هیچگونه تعدیل و مابهالتفاوت مصالح تعلق نمیگیرد.
تأمین اعتبار: از محل طرحهای عمرانی دانشگاه یاسوج و کلیه پرداختها در قالب اسناد خزانه اسلامی (حداکثر سررسید نه ماهه)
لذا از کلیه پیمانکاران واجد صلاحیت (مورد تأیید در ساجات) دارای پایه حداقل 5 رسته ابنیه و تأسیسات (صلاحیت مرتبط) دعوت میگردد از روز شنبه مورخ 1398/01/31تا ساعت 16 روز پنج شنبه مورخ 1398/02/5، اسناد و مدارک مناقصه را دریافت و از ساعت 16:30روز پنجشنبه مورخ 1398/02/5تا ساعت 10 روز دوشنبه مورخ 2/16/ 1398 مدارک و مستندات خود را مهر شده، ارسال نمایند.
***- كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت اسناد مناقصه تا ارائه پيشنهاد مناقصه گران و بازگشايي پاكتها از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس(ww.setadiran.ir) انجام خواهد شد.
*** هزینه خرید اسناد مناقصه 700.000 ریال (به حساب 7875940264 بنام تمرکز وجوه درآمد اختصاصی دانشگاه نزد بانک تجارت شعبه دانشگاه یاسوج) میباشد.
***- ضرورت دارد شركت كنندگان در مناقصه قبل از ارائه پيشنهاد، از محله اي اجراي كار بازديد و رؤيت عيني نمايند. بديهي است هيچگونه عذر و بهانه اي پس از تنظيم قرارداد پذيرفته نخواهد شد. (رؤيت سایت پروژه و تأييد كليه نقشه هاي اجرائي پروژه روز سه شنبه مورخ 1398/02/3 می باشد)
1- مناقصه گر بایستی مبلغ 850.000.000 (هشتصد و پنجاه میلیون) ریال ضمانتنامه معتبر بانکی به عنوان تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار در پاکت الف ارایه نمایند. (تضمین یاد شده بایستی منطبق بر آخرین مصوبات هیأت دولت باشد)
***- آدرس ارائه پاكت الف: یاسوج، خیابان پاسداران، ساختمان مدیریت دانشگاه، معاونت اداری و مالی دانشگاه
2- زمان بازگشایی پاکتهای پیشنهاددهندگان در ساعت 9 روز سه شنبه مورخ 1398/02/17در دفتر معاونت اداری و مالی میباشد.
3- دانشگاه در رد یا قبول پیشنهادات بر اساس مفاد آییننامه مالی و معاملاتی دانشگاه مختار میباشد.
4- متقاضیان باید به صورت کتبی اعلام نمایند که مشمول قانون منع مداخله کارکنان دولت مصوب دی ماه 1337 نمیباشند.
5- شرایط تکمیل پاکات مناقصه به ترتیب ذیل میباشد:
پاکت الف- حاوی ضمانتنامه معتبر بانکی با تضمین مورد نظر به عنوان شرکت در فرآیند ارجاع کار
الف- 1- مبلغ مذکور به حساب شماره 3019046140 نزد بانک تجارت شعبه دانشگاه یاسوج به نام تمرکز وجوه سپرده دانشگاه یاسوج، نزد بانک تجارت شعبه دانشگاه یاسوج واریز و اصل فیش واریزی ارایه گردد.
الف-2- ضمانت نامه معتبر بانکی (فرآیند ارجاع کار) به نام دانشگاه یاسوج (با اعتبار حداقل سه ماهه).
الف-3- چک تضمین شده بانک در وجه دانشگاه یاسوج
پاکت ب- حاوی مستندات، موید توانمندیهای کاری و تخصصی مناقصه گر (پیمانکار) و سوابق مربوطه و اسناد قبول پذیرش شرایط مندرج در آگهی فراخوان مناقصه و مستندات ممهور به مهر مناقصه گر و از جمله مستندات زیر:
- فرم خود اظهاري اعلام كارهاي در دست اجرا و ظرفيت آماده بكار
- برنامه زمانبندی مطابق قسمتهایی از کارگاه که از کارفرما به پیمانکار تحویل می شود.
- رونوشت مصدق اساسنامه و آگهي و روزنامة رسمي با مدت زمان معتبر در مورد دارندگان امضاي مجاز پيشنهاد دهنده براي اسناد مالي وتعهدآور به همراه فتوكپي شناسنامه و كارت ملي صاحب / صاحبان امضاء تعهد آور شركت در زمان تسليم پيشنهاد اين مناقصه
- تصوير كد اقتصادي شركت
- گواهي رتبه بندي جديد براساس آئين نامة طبقه بندي و تشخيص صلاحيت پيمان كاران و پرينت مربوط به ظرفيت از سايت ساجات
- براساس ماده 2 آيين نامه راهكارهاي ضمانت اجرايي و تقويت حسابرسي به شماره 26510/ت 39039 ک مورخ 9/3/88 مناقصه گران موظفند نسبت به ارایه آخرین صورت هاي مالي حسابرسي شده خود اقدام نمايند.
بطورکلی مستندات مؤید توانمندیهای کاری، برنامه زمانبندی و تخصص مناقصه گر و سوابق مربوط به شرکت باید در پاكت "ب" قرار داده شود:
- كليه بخشهاي اسناد مناقصه که شامل دعوتنامه راهنما و شرايط شركت در مناقصه، موافقتنامه و شرايط خصوصي پيمان، مشخصات فني عمومی و خصوصي و ليست نقشه هاي اجرائي مي باشد.
مناقصه گر بايد مشخصات نقشه هاي پرینت گرفته شده را انطباق داده و پس از اطمينان از دريافت كليه نقشه ها، همه ی صفحات نقشه ها را مهر زده و ارسال نماید.
- فرم مهر و امضاء شدة رؤيت سایت پروژه و تأييد كليه نقشه هاي اجرائي پروژه ( فرم شماره 1)
- برگ تعهدنامة پيشنهاد دهنده در مورد عدم شمول قانون منع مداخله كارمندان دولت در معاملات دولت (فرم شماره 2)
- دفترچه هاي فهرست بهاء ابنيه، تأسيسات مكانيكي و برقي سال 1398 معاونت برنامه ريزي ونظارت راهبردي رياست جمهوري ( فرم شماره 3)
- مشخصات فني كارهاي ساختماني، تأسيسات برقي ومكانيكي نشريه هاي شمارة 55 و 110 و 128 دفترمعيارها و تحقيقات فني برنامه ريزي ونظارت راهبردي رياست جمهوري) فرم شماره 4 ( - دفترچة شرايط عمومي پيمان ( فرم شماره 5) - تعهدنامة انجام كار نمونه فرم تطبيق وضعيت شركت با ضوابط مورخ1360/2/30هیئت محترم وزیران( فرم شماره6 ) - فرم اعلاميه در خصوص ارتشا و تطميع پاکت ج – – نامه رسمی ممهور به مهر مناقصه گر با ذکر قیمت پیشنهادی ( به ریال و به صورت صحیح، به حروف و عدد و بدون خط خوردگی)، و انجام کلیه خدمات موضوع مناقصه بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده با اصل مهر و امضای مجاز و تعهدآور متقاضی تبصره : لازم است کلیه شرکت کنندگان در مناقصه ،آنالیز پیشنهاد قیمت خود را بر اساس آیتم های مورد نظر مطابق بخشنامه شماره 232579/96 مورخ 96/03/31در پاکت ( ج ) ارایه دهند. 7- پیمان به فهرست بهایی و براساس فهرست بهای ابنیه، مکانیک و برق سال 1398 با اعمال ضرایب بالاسری3/1 – منطقه ای ابنیه 12/1 – منطقه ای تاسیسات 12/1 و تجهیز کارگاه 5/2 % 8- قیمت پیشنهادی شرکت کنندگان قطعی بوده و شامل هیچگونه تغییری، بجز تغییر حجم کار (کاهش یا افزایش) با تایید دانشگاه نخواهد شد. 9- کلیه کسورات قانونی بر عهده مجری میباشد. (به استثناء مالیات بر ارزش افزوده) 10- هزینه های چاپ و آگهی های مربوطه در یک یا چند روزنامه و یا سایت به عهده برنده مناقصه میباشد. 11- به پیشنهادهای مخدوش و یا مشروط ترتیب اثر داده نمیشود. 12- شرکت در مناقصه و دادن پیشنهاد به منزله قبول شروط آییننامه مالی و معاملاتی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور میباشد. 13- مالیات بر ارزش افزوده در صورت ارائه گواهی از سوی پیمانکار بر عهده کارفرما میباشد. فراخوان مناقصه در سايت دانشگاه به آدرس www.yu.ac.ir نيز قابل دسترسي مي باشد.