آگهی تجدید مناقصه عمومی (نوبت سوم) واگذاری امور نگهداری، راهبری،سرویس، تعمیر و نگهداری سیستمهای برودتی، حرارتی و تأسیسات (مکانیکی، گازی، آبی و برقی) سال 1398 دانشگاه یاسوج
دانشگاه یاسوج در نظر دارد امور نگهداری، راهبری،سرویس، تعمیر و نگهداری سیستمهای برودتی، حرارتی و تأسیسات مکانیکی، گازی، آبی و برقی سال 1398 دانشگاه یاسوج، را با مشخصات ذیل، از طریق برگزاری مناقصه عمومی یک مرحله ای واگذار نماید.
آگهی تجدید مناقصه عمومی (نوبت سوم) واگذاری امور نگهداری، راهبری،سرویس، تعمیر و نگهداری سیستمهای برودتی، حرارتی و تأسیسات (مکانیکی، گازی، آبی و برقی) سال 1398 دانشگاه یاسوج
دانشگاه یاسوج با استناد به آییننامه مالی و معاملاتی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور در نظر دارد امور نگهداری، راهبری،سرویس، تعمیر و نگهداری سیستمهای برودتی، حرارتی و تأسیسات مکانیکی، گازی، آبی و برقی سال 1398 دانشگاه یاسوج، را با مشخصات ذیل، از طریق برگزاری مناقصه عمومی یک مرحله ای واگذار نماید.
عنوان مناقصه: واگذاری امور نگهداری، راهبری،سرویس، تعمیر و نگهداری سیستمهای برودتی، حرارتی و تأسیسات مکانیکی، گازی، آبی و برقی سال 1398 دانشگاه یاسوج، که شرح کامل آن درطرح قرارداد (ضمیمه) درج شده است.
محل اجرای کار: دانشگاه یاسوج
مدت اجرای قرارداد: از تاریخ 1398/01/01تا 1398/12/29به مدت یکسال شمسی میباشد.
كار فرما: دانشگاه یاسوج
دستگاه نظارت: مدیریت پشتیبانی و خدمات عمومی دانشگاه یاسوج
محل تأمین اعتبار: اعتبارات هزینهای
از کلیه شرکتهای واجد صلاحیت دعوت میگردد از روز دوشنبه مورخ 1398/01/12تا ساعت 18 روزدوشنبه مورخ 1398/01/19مبلغ 500000 (پانصد هزار) ریال به حساب 7875940264 بنام تمرکز وجوه درآمد اختصاصی دانشگاه واریز و اسناد و مدارک مناقصه را دریافت و از ساعت 18:30 روز دوشنبه مورخ 1398/01/19تا ساعت 9روز شنبه مورخ 31/01/ 1398 مدارک و مستندات خود را مهر شده، ارسال نمایند.
***- كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت اسناد مناقصه تا ارائه پيشنهاد مناقصهگران و بازگشايي پاكتها از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس(www.setadiran.ir) انجام خواهد شد.
***- ضرورت دارد شركتكنندگان در مناقصه قبل از ارائه پيشنهاد، از محلهاي اجراي كار (ساختمانها، موتورخانهها، هواسازها، پستها و تأسیسات برقی و گازی، سیستمهای آبیاری و فضای سبز، خوابگاهها و ...) بازديد و رؤيت عيني نمايند. بديهي است هيچگونه عذر و بهانهاي پس از تنظيم قرارداد پذيرفته نخواهد شد .
1- مناقصهگر بایستی مبلغ 500.000.000 (پانصد میلیون) ریال ضمانتنامه معتبر بانکی به عنوان تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار در پاکت الف ارایه نمایند. (تضمین یاد شده بایستی منطبق بر آخرین مصوبات هیأت دولت باشد)
***- آدرس ارائه پاكت الف: یاسوج، خیابان پاسداران، ساختمان مدیریت دانشگاه، معاونت اداری و مالی دانشگاه
2- زمان بازگشایی پاکتهای پیشنهاددهندگان در ساعت 10 روز شنبه مورخ 1398/01/31در دفتر معاونت اداری و مالی میباشد.
3- دانشگاه در رد یا قبول پیشنهادات بر اساس مفاد آییننامه مالی و معاملاتی دانشگاه مختار میباشد.
4- متقاضیان باید به صورت کتبی اعلام نمایند که مشمول قانون منع مداخله کارکنان دولت مصوب دی ماه 1337 نمیباشند.
5- شرایط تکمیل پاکات مناقصه به ترتیب ذیل میباشد:
پاکت الف- حاوی ضمانتنامه معتبر بانکی با تضمین مورد نظر به عنوان شرکت در فرآیند ارجاع کار
الف-1- میزان تضمین شرکت در مناقصه مبلغ 500.000.000 (پانصد میلیون) ریال میباشد که میبایست به یکی از روشهای زیر ارایه گردد.
الف-2- مبلغ مذکور به حساب شماره 3019046140 نزد بانک تجارت شعبه دانشگاه یاسوج به نام تمرکز وجوه سپرده دانشگاه یاسوج، نزد بانک تجارت شعبه دانشگاه یاسوج واریز و اصل فیش واریزی ارایه گردد.
الف-3- ضمانت نامه معتبر بانکی (فرآیند ارجاع کار) به نام دانشگاه یاسوج (با اعتبار حداقل سه ماهه).
الف-4- چک تضمین شده بانک در وجه دانشگاه یاسوج
پاکت ب- حاوی مستندات، موید توانمندیهای کاری و تخصصی مناقصه گر (پیمانکار) و سوابق مربوطه و اسناد قبول پذیرش شرایط مندرج در آگهی فراخوان مناقصه و مستندات ممهور به مهر مناقصه گر و از جمله:
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA
ب-1- تصویر اساسنامه، آگهی تأسیس، آگهی آخرین تغییرات در روزنامه رسمی برای شناسایی صاحبان امضاء شرکت
ب-2- تصویر مدارک ثبت شرکت و مدارک تعیین کننده سمت پیشنهاد دهنده و دارنده یا دارندگان امضاء مجاز
ب-3- اعلام نشانی رسمی و قانونی دفتر شرکت و تلفن و ...
ب-3- تصویر تعیین صلاحیت و رتبه بندی از وزارت کار و امور اجتماعی در سال 1397
ب-4- تائید و مهر و امضاء شرایط مناقصه و طرح قرارداد که تمام صفحات آن بدون هیچ قید و شرطی با تصریح اینکه قرائت شده و تماماً مورد قبول است.
پاکت ج – نامه رسمی ممهور به مهر مناقصهگر با ذکر قیمت پیشنهادی و به تفکیک هر ماه و قیمت کل قرارداد (به مدت 12 ماه شمسی) به ریال (به صورت صحیح، به حروف و عدد و بدون خط خوردگی) و انجام کلیه خدمات موضوع مناقصه بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده با اصل مهر و امضای مجاز و تعهدآور متقاضی
6- تعیین حقوق و دستمزد کارکنان شرکت بر مبنای 20% (بیست درصد) افزایش حقوق و مزایا در سال 1398 نسبت به 1397، لحاظ گردد. بدیهی است در صورت افزایش یا کاهش درصد مذکور در سال 1398، قابل احتساب خواهد بود.
7- مواد مصرفی مورد نیاز بر عهده پیمانکار میباشد.
8- در صورت ناقص بودن مدارک محتوی پاکتهای « الف و ب» پیشنهاد دهنده، پاکت بعدی (پاکت ج) باز نخواهد شد.
9- در صورتیکه در پاکت «ج» به غیر از قیمت پیشنهادی، مطلب و یا شرطی قید شود به هیچ وجه مورد توجه قرار نخواهد گرفت و منحصراً مفاد و مواد این شرایط مورد قبول میباشد.
10- هزینههای چاپ و آگهیهای مربوطه در یک یا چند روزنامه و یا سایت به عهده برنده مناقصه میباشد.
11- به پیشنهادهای مخدوش و یا مشروط ترتیب اثر داده نمیشود.
12- شرکت در مناقصه و دادن پیشنهاد به منزله قبول شروط آییننامه مالی و معاملاتی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور میباشد.
13- مالیات بر ارزش افزوده در صورت ارائه گواهی از سوی پیمانکار بر عهده کارفرما میباشد.
14- کلیه کسورات قانونی بر عهده مناقصهگر میباشد. (به استثناء مالیات بر ارزش افزوده، مطابق بند 13 این فراخوان)
15- بکارگیری نیروهای حال حاضر دانشگاه در اولویت میباشد.
16- شرکتهایی میتوانند در مناقصه شرکت و پیشنهاد قیمت دهند که دارای توان مالی جهت پرداخت حداقل دو ماه حقوق و مزایای کارگران خود را داشته باشند و مستندی از گردش مالی شرکت در یکسال گذشته که نشان دهنده توان پرداخت شرکت میباشد را به ضمیمه اسناد و مدارک ارایه نمایند
17- هر گاه مشخص گردد که در پشنهاد قیمت تبانی انجام گرفته، تبانیکنندگان از مناقصه حذف خواهمد شد.
18- لازم است کلیه شرکتکنندگان واجد شرایط گزارش مستندی از سوابق کار قبلی خود را به ضمیمه اسناد و مدارک ارایه نمایند.
19- مدارک شرکتهایی که فاقد مجوز و صلاحیت کار از سازمانهای ذیربط ذکر شده باشند یا مدارک آنها ناقص و یا مخدوش و مشروط باشد مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد.
20- پيشنهادهاي غير قابل بررسي
20-1- پيشنهادهايي كه چك شخصي و يا چك شركت، بعنوان تضمین شركت در مناقصه ارائه شده باشد.
20-2- پيشنهادهايي كه مبهم، مشروط و يا فاقد تضمین و شرايط و اسناد مناقصه باشد و نقطه نظرات كارشناسان كميسيون مناقصه را برآورده ننمايد.
21- شركت در مناقصه و ارایه پیشنهاد، ايجاد حق براي شركتكنندگان و ایجاد تکلیف و یا سلب اختیار برای دانشگاه یاسوج نمینماید و دانشگاه مجاز میباشد در چارچوب ضوابط در دستورالعمل و با عنایت به صرفه و صلاح دانشگاه، هر یک از پیشنهادها را قبول یا رد نماید.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA
22- برنده مناقصه پس از ابلاغ كتبي مناقصهگزار ميبايست ظرف مدت يك هفته براي تسليم ضمانت حسن اجراي تعهدات و امضای قرارداد مراجعه نمايد.
22-1-در صورتيكه برنده مناقصه در مدت مذكور مراجعه ننمايد و يا از انجام يكي از موارد مذكور خودداري و يا از شرايط عدول نمايد تضمین شركت در مناقصه او به نفع کارفرما ضبط خواهد شد.
22-2- برنده مناقصه بايد هنگام عقد قرارداد، معادل 10% كل مبلغ قرارداد، ضمانتنامه بانكي در وجه کارفرما بعنوان ضمانت حسن اجراي تعهدات بسپارد كه 45 روز پس از اتمام قرارداد به شرط ايفای تعهدات و ارائه مفاصا حسابهای تأمین اجتماعی و مالیاتی مسترد خواهد شد.
22-3- در صورتيكه برنده اول مناقصه از تسليم ضمانت حسن اجراي تعهدات و امضای قرارداد و یا از سایر شرایط مورد نظر کارفرما عدول نمايد به برنده دوم مناقصه ابلاغ خواهد شد كه ظرف مدت 7 روز براي تسليم ضمانت حسن اجراي تعهدات و امضای قرارداد مراجعه نمايد. هرگاه برنده دوم مناقصه پس از ابلاغ كتبي و انقضاي مهلت مقرر در اين ماده حاضر به تسليم ضمانت حسن اجراي تعهدات و يا انعقاد قرارداد نشده و يا از شرايط عدول نمايد سپرده شركت در مناقصه او نيز به نفع کارفرما ضبط و مناقصه تجديد خواهد شد.
22-4- تا زمان انعقاد قرارداد با برنده اول مناقصه، ضمانتنامه برنده دوم مناقصه نگهداري ميگردد.
23- استرداد تضمین شركت در مناقصه
23-1- پس از تصميم كميسيون مناقصه، تضمین شركت در مناقصه نفرات دوم به بعد بلافاصله آزاد و به آنها مسترد خواهد شد.
توضیح: شرکتکنندگان در مناقصه میتوانند در صورت هرگونه ابهام با شماره تلفن 31001202-074 تماس حاصل نموده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایند.
فراخوان مناقصه در سايت دانشگاه به آدرس www.yu.ac.ir نيز قابل دسترسي مي باشد