تمدیدآگهی مناقصه عمومی خریداری زمین جهت احداث ایستگاه کشاورزی (آموزشی و تحقیقاتی) دانشگاه یاسوج
دانشگاه یاسوج در نظر دارد یک قطعه زمین جهت احداث ایستگاه کشاورزی (آموزشی و تحقیقاتی) را از طریق برگزاری مناقصه عمومی خریداری نماید.
بسمه تعالی
تمدیدآگهی مناقصه عمومی خریداری زمین جهت احداث ایستگاه کشاورزی (آموزشی و تحقیقاتی) دانشگاه یاسوج
دانشگاه یاسوج با استناد به آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور در نظر دارد یک قطعه زمین جهت احداث ایستگاه کشاورزی (آموزشی و تحقیقاتی) را با مشخصات ذیل از طریق برگزاری مناقصه عمومی خریداری نماید.
موضوع مناقصه:
خرید زمین جهت احداث ایستگاه کشاورزی (آموزشی و تحقیقاتی)
مشخصات زمین:
- مساحت ایستگاه حدود 5 هکتار
- واقع در شعاع حداکثر 25 کیلومتر از شهر یاسوج
- دارای تأسیسات زیربنایی اعم از گاز، برق و آب کشاورزی
- دارای امکانات پرورش دام و طیور
- دارای اسناد قانونی مالکیت
- کاربری ملک به طور دقیق احراز و تغییر کاربری این اراضی تابع قانون اصلاح تغییر کاربری اراضی زراعی و باغها مصوب ۱۳۸۶ باشد.
- رأی کمیسیون ماده ۵ قانون شورای عالی شهر سازی و معماری در خصوص کاربری
- سند مالکیت رسمی ، فاقد هر گونه معارض و اختلاف باشد. (استعلام از اداره ثبت اسناد و املاک)
- میزان تراکم مورد خریداری مبتنی بر پروانه ساختمانی معتبر صادره از شهرداری و با رعایت طرح تفضیلی و کاربری ملک
- رعایت مفاد 5 در مورد اراضی که مالکیت آنها با توجه به مواد 147 و 148 صادر شده
- استعلام از شهرداری در مورد املاک و اراضی در محدوده و حریم قانونی شهرها (استعلام از شهرداری)
- ملک طلق باشد (در اراضی وقفی، رهنی و شرطی نباشد)
لذا از کلیه افراد حقیقی و حقوقی واجد صلاحیت در این زمینه جهت شرکت در مناقصه دعوت میگردد از روز یکشنبه مورخ 1397/09/11تا ساعت 15 روز یکشنبه مورخ 1397/09/18با ارایه یک فقره فیش واریزی به مبلغ 500/000(پانصد هزار) ریال به حساب شماره 7875940264 بنام تمرکز وجوه درآمد اختصاصی دانشگاه نزد بانک تجارت شعبه دانشگاه یاسوج به دفتر معاونت اداری و مالی دانشگاه مراجعه، اسناد و مدارک مناقصه را دریافت و حداکثر تا ساعت12 روز چهارشنبه مورخ 1397/09/28مدارک و مستندات خود را تحویل و رسید دریافت نمایند.
1- کلیه کسورات قانونی بر عهده مناقصهگر (فروشنده) میباشد. (به استثناء مالیات بر ارزش افزوده، مطابق بند 10 این فراخوان)
2- پس از دریافت اسناد و ثبت اسم در لیست مناقصهگران در صورت عدم تمایل به شرکت برای مناقصه میبایست مراتب را تا ساعت 12 روز چهارشنبه مورخ 1397/09/21به دستگاه مناقصه گزار کتباً اطلاع دهند.
3- زمان بازگشایی پاکتهای پیشنهاددهندگان در ساعت 8 صبح روز دوشنبه مورخ 1397/09/05دفتر معاونت اداری و مالی دانشگاه میباشد.
4- دانشگاه در رد یا قبول پیشنهادات بر اساس مفاد آییننامه مالی و معاملاتی دانشگاه مختار میباشد.
5- مناقصه گر بایستی مبلغ 3.000.000.000 ریال (سه میلیارد ریال) ضمانتنامه معتبر بانکی به عنوان تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار در پاکت الف ارایه نمایند. (تضمین یاد شده بایستی منطبق بر آخرین مصوبات هیأت دولت باشد)
6- شرایط تکمیل پاکات مناقصه به ترتیب ذیل میباشد:
پاکت الف- ضمانتنامه شرکت در مناقصه
پاکت ب- حاوی مستندات و موئد توانمندیهای کاری و تخصصی مناقصه گر و سوابق مربوطه و اسناد و قبول پذیرش شرایط مندرج در آگهی فراخوان مناقصه و مستندات ممهور به مهر مناقصه گر با مهر اصل و امضای متقاضی و مناقصه گزار
پاکت ج – نامه رسمی ممهور به مهر مناقصه گر با ذکر قیمت پیشنهادی به ریال (با عدد و حروف و بدون خط خوردگی) با اصل مهر و امضای مجاز و تعهدآور متقاضی
7- هزینه های چاپ و آگهی های مربوطه در یک یا چند روزنامه و یا سایت به عهده برنده مناقصه میباشد. (در مواردی که مناقصه برنده ندارد یا به هر دلیل لغو و یا تجدید میشود هزینه های مربوط به چاپ آگهی به عهده دانشگاه میباشد.)
8- به پیشنهادهای مخدوش و یا مشروط ترتیب اثر داده نمیشود.
9- شرکت در مناقصه و دادن پیشنهاد به منزله قبول شروط آییننامه مالی و معاملاتی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور میباشد.
10- مالیات بر ارزش افزوده در صورت ارائه گواهی از سوی مناقصه گر بر عهده کارفرما میباشد.
11- مناقصهگر بایستی به صورت کتبی اعلام نماید که مشمول قانون منع مداخله کارکنان دولت مصوب دی ماه 1337 نمیباشند.
12- قیمت اعلامی برنده مناقصه میبایست با عنایت به آییننامه مالی و معاملاتی دانشگاهها مبنی بر رعایت صرفه و صلاح دانشگاه، کمتر از قیمت اعلامی از سوی کارشناس رسمی زمین و مسکن باشد.
13- مکان تحویل مدارک تکمیل شده: یاسوج، خیابان پاسداران، سازمان مرکزی دانشگاه یاسوج، دفتر معاونت اداری و مالی دانشگاه
ردیف |
پیشنهاد دهنده |
مساحت زمین |
فاصله از شهر یاسوج (کیلومتر) |
مشخصات زمین |
قیمت پیشنهادی |
||||||||
سند مالکیت |
تأسیسات زیربنایی |
امکانات |
به عدد |
به حروف |
|||||||||
آب |
برق |
گاز |
|
||||||||||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
·
مناقصه گر مکلف است مستندات مربوط به زمین و امکانات موردنظر دانشگاه (سند مالکیت، متراژ واقعی زمین، نقشه و کروکی، استعلامات از مراجع ذیربط و ... ) و اسناد هویتی مناقصه گر را در پاکت (ب) ارایه نماید. (موارد مذکور بایستی نسخه برابر اصل شده از طرف مراجع قانونی باشد)