دوشنبه ٢٣ اسفند ١٣٩٥ :: ١٤:٥٩

آگهی مناقصه عمومی احداث مخزن بتنی هزار مترمکعبی دانشگاه یاسوج

آگهی مناقصه عمومی احداث مخزن بتنی هزار مترمکعبی دانشگاه یاسوج

آگهی مناقصه عمومی احداث مخزن بتنی هزار مترمکعبی دانشگاه یاسوج

دانشگاه یاسوج با استناد به آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور در نظر دارد پروژه احداث مخزن بتنی 1000متر مکعبی  را در دانشگاه یاسوج با مشخصات ذیل از طریق برگزاری مناقصه عمومی واگذار نماید.

1- احداث مخزن بتنی 1000متر مکعبی

2- برآورد تقریبی 1/600/000/000 (یک میلیارد و ششصد میلیون ) ریال

3- مناقصه گران حتماً دو تا پروژه بالای 3/000/000/000 (سه میلیارد) ریال انجام داده باشند و مستندات آن را هم ارائه دهند.

4- محل تأمین اعتبار از طرحهای عمرانی دانشگاه یاسوج

5- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه 160/000/000 (صد و شصت میلیون ) ریال می باشد (فقط ضمانت نامه معتبر بانکی)

6- مدت اجرای کار از زمان تحویل کارگاه به برنده مناقصه به مدت دو ماه شمسی

7- محل اجرای پروژه : سایت دانشگاه یاسوج

8- پیمان به صورت فهرست بهای می باشد و براساس فهرست بهای سال 1395 (بخشنامه 6405/100 مورخ 4/2/89 موضوع انعقاد پیمان اجرای مخزن بتنی 1000 متر مکعبی فهرست بهای ، معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری) می باشد.

9- اعضاء کمیسیون در رد یا قبول پیشنهادات مختار می باشند.

لذا از کلیه پیمانکاران واجد صلاحیت (مورد تأیید در ساجات) دارای پایه حداقل 5 در رشته ابنیه و 5 در رشته آب دعوت می گردد. که از روز سه شنبه مورخ 24/12/95 تا آخر وقت اداری روز شنبه مورخ 28/12/95 با ارایه یک فقره فیش واریزی به مبلغ300.000(سیصد هزار) ریال به حساب شماره 7875940264 بنام تمرکز وجوه درآمد اختصاصی دانشگاه نزد بانک تجارت شعبه دانشگاه یاسوج به واحد قراردادها (آقای کریمی) مراجعه و اسناد و مدارک مناقصه را دریافت و از روز یک شنبه مورخ 6/1/96 لغایت پایان وقت اداری روز سه شنبه مورخ 15/1/96 مدارک و مستندات خود را درسه پاکت دربسته و لاک و مهر شده به شرح ذیل تحویل و رسید دریافت نمایند.

·پاکت الف : حاوی ضمانت نامه بانکی

·پاکت ب: حاوی اسناد قبول و پذیرش شرایط مندرج در آگهی فراخوان مناقصه و اسناد شرکت و مستندات موید توانمندی های کاری و سوابق ممهور به مهر مناقصه گر

·پاکت ج: حاوی قیمت پیشنهادی با عدد و حروف بدون خط خوردگی با مهر و امضاء قانونی مدیر عامل شرکت

لازم است هرسه پاکت یاد شده در یک پاکت کلی دربسته و لاک و مهر شده ارایه گردد.

سایر شرایط مناقصه به شرح ذیل می باشد:

10- تعیین برنده مناقصه طبق دستور العمل تعیین دامنه قیمت های متناسب پیشنهادی در مناقصات یک مرحله ای و دو مرحله ای سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور(شماره 158764/94 مورخ 13/7/94)خواهد بود.

11- تاریخ افتتاح پاکات روز شنبه مورخ 16/1/96ساعت 10 صبح دفتر معاونت اداری مالی دانشگاه می باشد متقاضیان در صورت تمایل می توانند حضور داشته باشند.

12- هزینه های چاپ و آگهی های مربوط به عهده برنده مناقصه می باشد.

13- به پیشنهادهای مخدوش ویا مشروط ترتیب اثر داده نمی شود.

14- شرکت در مناقصه و دادن پیشنهاد به منزله قبول شروط آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور میباشد.

15- مالیات بر ارزش افزوده بر عهده کار فرما میباشد.

16- مکان تحویل مدارک تکمیل شده : یاسوج، خیابان پاسداران،  سازمان مرکزی دانشگاه یاسوج واحد قراردادها 

 

 ((معاونت اداری و مالی دانشگاه یاسوج))