آگهی مناقصه عمومی دومرحله ای تکمیل دانشکده منابع طبیعی(آبان 95)
دانشگاه یاسوج با استناد به آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور در نظر دارد پروژه تکمیل دانشکده منابع طبیعی را در شهر یاسوج با مشخصات ذیل از طریق برگزاری مناقصه دو مرحلهای واگذار نماید.
آگهی مناقصه عمومی دومرحله ای تکمیل دانشکده منابع طبیعی
دانشگاه یاسوج با استناد به آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور در نظر دارد پروژه تکمیل دانشکده منابع طبیعی را در شهر یاسوج با مشخصات ذیل از طریق برگزاری مناقصه دو مرحلهای واگذار نماید.
1-متراژ تقریبی ساختمان 11.000 متر مربع
2-برآورد تقریبی 39.000.000.000 (سی و نه میلیارد ) ریال
3-پروژه تکمیل دانشکده منابع طبیعی شامل اتمام کارهای ابنیه، تاسیسات مکانیکی و برقی بجز موتور خانه و سالن آمفی تئاتر
4-محل تأمین اعتبار از طرحهای عمرانی دانشگاه یاسوج
5-مبلغ تضمین شرکت در مناقصه 3.900.000.000 (سه میلیارد و نهصد میلیون ) ریال می باشد (فقط ضمانت نامه معتبر بانکی)
6-مدت اجرای کار از زمان تحویل کارگاه به برنده مناقصه به مدت چهار ماه شمسی
7-محل اجرای پروژه : سایت دانشگاه یاسوج
8- پیمان به صورت اجرای کارهای ساختمانی به طور سر جمع (مقطوع) و براساس فهرست بهای ابنیه سال 1395 (بخشنامه 100/6405 مورخ 89/2/4 موضوع انعقاد پیمان اجرای کارهای ساختمانی به صورت سر جمع ، معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری) می باشد.
9-اعضاء کمیسیون در رد یا قبول پیشنهادات مختار می باشند.
لذا از کلیه پیمانکاران واجد صلاحیت (مورد تأیید در ساجات) دارای پایه حداقل 3 در رشته ابنیه و 5 در رشته تأسیسات دعوت می گردد از روز یک شنبه مورخ 95/8/23تا آخر وقت اداری روز چهارشنبه مورخ 95/8/26 با ارایه یک فقره فیش واریزی به مبلغ 400.000(چهارصد هزار) ریال به حساب شماره 7875940264 بنام تمرکز وجوه درآمد اختصاصی دانشگاه نزد بانک تجارت شعبه دانشگاه یاسوج به واحد قراردادها مراجعه و اسناد و مدارک مناقصه را دریافت و از روز پنج شنبه مورخ 95/8/27 لغایت پایان وقت اداری روز شنبه مورخ 95/9/6 مدارک و مستندات خود را درسه پاکت دربسته و لاک و مهر شده به شرح ذیل تحویل و رسید دریافت نمایند.
·پاکت الف : حاوی مستندات مؤید توانمندیهای کاری و تخصص مناقصه گر و سوابق مربوط
·پاکت ب: حاوی اسناد قبول و پذیرش شرایط مندرج در آگهی فراخوان مناقصه و مستندات ممهور به مهر مناقصه گر
·پاکت ج: نامه رسمی ممهور به مهر مناقصه گر و با ذکر قیمت پیشنهادی و ضمانت نامه سپرده شرکت در مناقصه
لازم است هرسه پاکت یاد شده در یک پاکت کلی دربسته و لاک و مهر شده ارایه گردد.
سایر شرایط مناقصه به شرح ذیل می باشد:
-تعیین برنده مناقصه طبق دستور العمل تعیین دامنه قیمت های متناسب پیشنهادی در مناقصات یک مرحله ای و دو مرحله ای سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور(شماره 158764/94 مورخ 94/7/13)خواهد بود
-تاریخ افتتاح پاکات مرحله اول روزیکشنبه مورخ 95/9/7 ساعت 10 صبح دفتر معاونت اداری مالی دانشگاه می باشد متقاضیان در صورت تمایل می توانند حضور داشته باشند.
-هزینه های چاپ و آگهی های مربوط به عهده برنده مناقصه می باشد.
-به پیشنهادهای مخدوش ویا مشروط ترتیب اثر داده نمی شود.
-شرکت در مناقصه و دادن پیشنهاد به منزله قبول شروط آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور میباشد.
-مالیات بر ارزش افزوده بر عهده کار فرما میباشد.
-مکان تحویل مدارک تکمیل شده : یاسوج، خیابان پاسداران، سازمان مرکزی دانشگاه یاسوج واحد قراردادها
(معاونت اداری و مالی دانشگاه یاسوج)