شرح وظایف دبیرخانه مرکزی دانشگاه :
- دریافت و ارسال نامهها و مکاتبات اداری واحدهای دانشگاه به صورت دستی یا الکترونیکی
- ثبت نامههای ارسالی و دریافتی از طریق سیستم اتوماسیون اداری دانشگاه
- ارسال و دریافت نامههای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاهها و موسسات تابعه از طریق سامانه erp
- ثبت پیامهای ارسالی به صورت اطلاعیه از طریق اتوماسیون اداری (خبرنامه و اطلاعات)
- پاسخگویی به ارباب رجوع در مورد پیگیری نامههای اداری
- تایپ نامههای اداری حوزه معاونت اداری و مالی
- بایگانی اسناد
- اسکن پروندههای ارتقاء مرتبه اعضای هیاتعلمی جهت طرح در هیأت ممیزه دانشگاه
- ارائه گزارشات
|