-
انجام مطالعات لازم جهت اجرای طرح طبقهبندی مشاغل، استخدام، روشها و ...
-
اجرای خط مشیهای تعیین شده توسط مقامات ذیصلاح و بررسی راهکارهای لازم جهت رسیدن به اهداف
-
بررسی فعالیتهای اداری واحدهای تابعه دانشگاه
-
تهیه آییننامهها و دستورالعملهای اجرایی بر اساس مصوبات
-
همکاری جهت تعیین شرح وظایف پست سازمانی و رشته شغلی
-
استخدام بر اساس بررسی وضعیت منابع انسانی و تأمین نیروی مورد نیاز دانشگاه
-
انجام امور اداری ارزیابی عملکرد اعضای غیر هیأتعلمی
-
انجام امور اداری مربوط به ارتقاء رتبه و ترفیع پایه
-
نظارت بر حضور و غیاب کارکنان و احتساب مرخصی اعضا
-
انجام امور مربوط به مأموریت، انتقال، انتصاب، تغییر سمت، احتساب مدرک تحصیلی و سنوات خدمت، بازنشستگی و ...
-
صدور احکام اعضای هیأتعلمی و غیر هیأتعلمی
-
بررسی کارشناسی درخواستها و مطالبات اداری اعضا و پاسخگویی به مراجع ذیربط
-
حفظ و نگهداری پرونده پرسنلی کارکنان
-
تهیه گزارش و آمارهای مورد نیاز
|